Leírás
Illesszük össze a játéktábla részeit, melyek így egy ösvényt ábrázolnak. A játékosok
válasszanak egy állatkát, és tegyék a tábla elejére (a sárga mező elé). A játék célja, hogy
először juttassuk el az általunk mozgatott állatkát az ösvény végére.
Az alábbi lehetőségek fordulhatnak elő: – ha a dobókocka egy színes oldalán áll meg: a játékos helyezze a dobókocka által
mutatott színre az állatfiguráját. (ha az adott szín már foglalt, akkor lépjen az első üres
dobókocka által kijelölt színre) – ha a dobókocka virágot mutat: a játékos a következő olyan üres mezőre léphet, amely
azonos színű azzal, melyen most áll – ha a dobókocka méhecskét mutat: sajnos a játékosnak az első olyan mezőre kell
visszalépnie, mely azonos azzal a színnel, melyen most áll.











Értékelések
Még nincsenek értékelések.